شرکت کامور ایستا سازه

شرکت کامور ایستا سازه
وبلاگی برای معرفی شرکت ساختمانی کامور ایستا سازه
خدماتی که شرکت کامور ایستا سازه به مشتریان خود ارائه می دهد

 خدماتی که شرکت کامور ایستا سازه به مشتریان خود ارائه می دهد 

 

1-  خدمات ساخت کارخانجات صنایع کوچک بصورت کلید در دست (Turn Key)

مزایا : طراحی ، تهیه مصالح و ماشین آلات و ساخت کارخانجات صنایع شیمیایی و صنایع پایین دستی نفت و غیره برای سرمایگذاران و راه اندازی و آموزش پرسنل بهره بردار و تحویل کارخانه بدون نیاز به دخالت کارفرما ، با حداقل هزینه ، با بهترین کیفیت و در حداقل زمان .

 

2-خدمات پیمانکاری ساخت

مزایا : ارائه خدمات پیمانکاری در هر یک از زمینه های : لوله کشی ، ساخت مخازن ، ساخت ساختمان های صنعتی و سازه ها و استراکچرها ، اجرای برق و کنترل و ابزاردقیق در پروژه های بزرگ .

 

3- خدمات مدیریت پروژه بطور کامل بصورت پیمان مدیریت(MC )

مزایا : مدیریت و نظارت فنی و ... بر طراحی و تامین متریال و ساخت و راه اندازی کارخانجات صنایع شیمیایی و معدنی، پلیمری ، سلولزی ، غذایی و دارویی و صنایع پایین دستی نفت ، گاز ، پتروشیمی برای سرمایه گذارانی که وقت کافی یا تخصص کافی یا تجربه کافی برای اجرای پروژه خود با کیفیت مناسب و حداقل هزینه و در مدتی معقول را ندارند .

 

4- خدمات هریک از فعالیتهای زیر مجموعه مدیریت پروژه

مزایا : سرمایه گذارانی که در اجرای پروژه خود تنها در قسمتی از خدمات نیازمند به ارائه سرویس می باشند ، این گروه با وجود تجربه کافی امکان کمک به ایشان را فراهم می کند .

 

5- خدمات امکان سنجی فنی و اقتصادی طرحهای صنعتی   (Feasibility study)

مزایا : برای سرمایه گذاری مطمئن دریک طرح صنعتی ، گزارش امکان سنجی  فنی – اقتصادی روشن می نماید که بهترین روش تولید ، میزان تقاضای بازار محصول ، میزان سودآوری و ... آن طرح چگونه است ، تا سرمایه گذاران محترم بتوانند با اطمینان خاطر تصمیم گیری نمایند .


 6- خدمات برگزاری مناقصه و نظارت عالیه

مزایا : به منظور برگزاری مناقصه برای انتخاب صحیح پیمانکار اجرای پروژه و نیز پشتیبانی مهندسی برای تکمیل نقشه های اجرایی که در هنگام انجام پروژه ضرورت پیدا می کنند ، سرمایه گذاران محترم می توانند از خدمات ارائه شده در این زمینه بهره مند گردند . 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: سعید سمیعی ׀ تاریخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این وبلاگ برای معرفی شرکت کامور ایستا سازه ؛ شرکتی ساختمانی و پیمانکاری ، مجری حقوقی با توانائیهای کاری در بخش صنعت ساختمان و کلیه کارهای سیویل ، بازسازی و مقاوم سازی ساختمانهای مسکونی و اجرای پروژه های صنعتی می باشد . البته در لابلای مقالات تبلیغی و گزارش های مربوطه ، مقالاتی در رابطه با فنون اجرایی و مدیریتی و فنی کارهای مرتبط برای کمک به همکاران و دانشجویان رشته مهندسی عمران و سایر رشته های مرتبط ارائه خواهد شد .


پیوندهای همکار

صفحات مخصوص
پیوندها

<-BlogCustomBlock>

طراح قالب : بخش کامپیوتر شرکت کامور ایستا سازه